استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

دستگیری پسر نسکافه‌ای که در کمین زنان جوان تهرانی می‌نشست

  • کد خبر: ۲۱۷۳۹۶
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
دستگیری پسر نسکافه‌ای که در کمین زنان جوان تهرانی می‌نشست
پسری جوان که با تعارف نسکافه مسموم به دختران و زنان آنها را مورد سرقت قرار می‌داد، پس از دستگیری به انجام موارد متعددی از سرقت با همین شگرد اعتراف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اوایل اسفند امسال دختر جوانی که عابران او را بیهوش و تنها در خیابان پیدا کرده بودند، به یکی از بیمارستان‌های مرکز شهر تهران انتقال یافت. دختر جوان پس از به هوش آمدن به ماموران پلیس گفت: من ساکن شهرستان هستم و در تهران درس می‌خوانم برای همین از محل سکونتم به تهران آمده‌ام و وقتی به تهران رسیدم می‌خواستم به خانه‌ام بروم که گیر یک خلافکار افتادم و او این بلا را سر من آورد.

دختر دانشجو ادامه داد: من برای ترمینال آرژانتین بلیت گرفته بودم و وقتی به آنجا رسیدم تصمیم داشتم سوار خودرویی شوم تا به خانه‌ای که در تهران دارم بروم. در ترمینال آرژانتین یک پسر جوان که راننده پراید بود به بهانه اینکه کرایه را تا جایی که من می‌خواهم بروم ارزان‌تر از بقیه می‌گیرد سوارم کرد. بعد از آن من را به سمت مقصدی که گفته بودم برد، اما در میانه راه نسکافه تعارف کرد و من هم تعارفش را پذیرفتم؛ اما بعد از آن دیگر چیزی به یاد ندارم. انگار بیهوش شده بودم و وقتی به هوش آمدم در بیمارستان و روی تخت بودم.

براساس مستندات مشخص شد از زمانی که دختر جوان بیهوش شد تا زمانی که به هوش آمد حدود سه ساعت طول کشید و او مدتی از این زمان را در گوشه‌ای از خیابان ولی‌عصر افتاده بود. 

با بررسی‌های تخصصی معلوم شد راننده خودروی پرایدی که این دختر را به عنوان مسافر سوار کرده، در نسکافه‌ای که به دختر جوان داده بود قرص بیهوشی ریخته و همان باعث شده بود او بیهوش شود. راننده خلافکار لپ تاب، پول نقد و وسایل و لباس‌های دختر را که در چمدانش بود و در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان ارزش داشت، سرقت کرده بود.

سرانجام ماموران پلیس توانستند رد خودروی این مجرم تحت تعقیب را در یکی از محله‌های تهران بزنند. مدت کوتاهی پس از آن خودرو متوقف و پسر ۲۵ ساله را که در تحقیقات بعدی مشخص شد سابقه سرقت دارد بازداشت شد. همچنین در بازرسی از خانه مجردی متهم ده‌ها کیف زنانه، لباس و اموال زنانه و لب تاپ و ... کشف شد که همه سرقتی بودند.

پسر دستگیر شده که چاره‌ای جز اعتراف نداشت در بازجویی‌ها گفت: زنان و دختران جوان را به عنوان مسافر سوار می‌کردم، بعد در میانه راه با تعارف نسکافه مسموم آنها را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کردم. برخی از اموال مسروقه را فروخته‌ام و برخی را نگه داشته‌ام تا بعد بفروشم.

در حال حاضر این متهم که در بازداشت ماموران پلیس پایتخت است به دستور حمید کاستی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهرات برای تحقیقات بیشتر و شناسایی بقیه قربانیان در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران دارد.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->